Fontos!

A blog tartalmát csak 18 éven felüliek olvashatják. A blogban írt történet az Alkonyat fantasy sorozat egyik tovább folytatott formája. Az itt olvasott történet a képzeletem szüleménye de a Stephenie Meyer által írt Alkonyat történeten alapszik. A legelső fejezet a negyedik (Hajnalhasadás) után kezdődik...
Jó olvasást az újonnan érkezőknek!
Üdv: Kemra

2012. július 30., hétfő

Kérlek titeket :)

Sziasztok :)
Ne, még nem hoztam a frist, de javában írom.
Most csak azért írok, mert indúltam egy novella író versenyre, és szeretném, ha benéznétek :)
Olvassátok el a töriket és szavazzatok :)

http://versenyekblogja2.blogspot.hu

Üdv. Kemra

2 megjegyzés:

  1. benéztem a rád szavaztam
    nagyon jo lett nem csalodtam
    na most csak enni
    szerdán talizunk
    üdv
    Reni
    /blog zaklatod s hű olvasod ;)/

    VálaszTörlés
  2. Szia Reni!
    köszönöm szépen /pirul/
    Találkozunk szerdán :)
    Üdv: Kemra

    VálaszTörlés

Íratkozz fel hírlevelünkre:

Iratkozz fel hírlevelünkre, és minden héten értesítünk a frissekkel kapcsolatban. Előzetes és újdonságok, minden héten közvetlenül az e-mail címedre, felesleges kattintgatások nélkül.
Katt: IDE