Fontos!

A blog tartalmát csak 18 éven felüliek olvashatják. A blogban írt történet az Alkonyat fantasy sorozat egyik tovább folytatott formája. Az itt olvasott történet a képzeletem szüleménye de a Stephenie Meyer által írt Alkonyat történeten alapszik. A legelső fejezet a negyedik (Hajnalhasadás) után kezdődik...
Jó olvasást az újonnan érkezőknek!
Üdv: Kemra

2012. július 25., szerda

Most érkezett a hír!!!

Blogverseny!

Részt vettem egy blogversenyen, ahol pontrendszer alapján értékelték a blogot.
Hát nem mondanám, hogy nagyon elől végeztem :/ Sőt, határozottan a végén értem földet.
Igaz, hogy megkövezés jár azért, hogy nem időben hozom a frist, és hogy sokszor igértem, de nem tudtam teljesíteni, de mentségemül szolgáljon, hogy minden töllem telhetőt megteszek, és mostmár próbálom utol érni magamat :)
Nézzetek fel az oldalra és lássátok a gyászos eredményemet :(
De aztán nem elpártólni tőllem, mert ilyen rossz lett az eredményem /könyörögve kérlel/

http://versenyekblogja2.blogspot.hu

Üdv: Kemra

1 megjegyzés:

  1. Szia!!!

    ne búsulj e miatt! Én is csak a 15. lettem. :D Szerintem nem vagyok egyedül, ha azt mondom, hogy ez nem jelent semmit. Így is nagyon szeretem az írásodat!! S mindig nagyon várom.

    Evelyn

    VálaszTörlés

Íratkozz fel hírlevelünkre:

Iratkozz fel hírlevelünkre, és minden héten értesítünk a frissekkel kapcsolatban. Előzetes és újdonságok, minden héten közvetlenül az e-mail címedre, felesleges kattintgatások nélkül.
Katt: IDE