Fontos!

A blog tartalmát csak 18 éven felüliek olvashatják. A blogban írt történet az Alkonyat fantasy sorozat egyik tovább folytatott formája. Az itt olvasott történet a képzeletem szüleménye de a Stephenie Meyer által írt Alkonyat történeten alapszik. A legelső fejezet a negyedik (Hajnalhasadás) után kezdődik...
Jó olvasást az újonnan érkezőknek!
Üdv: Kemra

2012. május 15., kedd

Képek és film kritika!

Hoztam nektek jó sok képet!
 és egy jó sor kommenttet a filmhez XD

Főleg azoknak, akik még nem látták a Hajnalhasadás első részét, annak lesz meglepő, és tetszető.
De mielőtt belefognék a dolgokba, szeretném előre leszögezni, hogy a mondataimmal, nem szeretnék megsérteni senkit, és főként nem akarok befolyásolni egyetlen embert sem.

Az én személyes meglátásom, hogy egyes jeleneteket leszámítva, mind a "négy" film egy rakás ka...ka (ha-ha).
Szóval, ha csak az előzeteseket és a kiadott képeket nézzük nagyon is jónak ígérkezik az összes rész, de ha a filmet, úgy összességében nézi egy olyan ember aki még csak bele sem szagolt a könyvekbe, hát az jobb ha menekül.
Az én stratégiám, már évek óta, hogy minden könyv alapján készült filmet, először elolvasok, és csak azután vetem magam a moziba, vagy éppen a tévé elé, ha lemaradtam a  premierről.
A könyvsorozat minden egyes részét, szinte az első olvasás óta kívülről fújom, és még így pár év után is nagy élvezettel lapozgatom a könyvtárban, a csillagászati árak miatt - de ebbe most ne mennyünk bele. A lényeg az, hogy míg a könyvsorozat életem egyik meghatározó olvasmánya, addig a filmek a topp tízes listám közepén állnak. És ez a toplista koránt sem a jókról, de még az elviselhetők kategória sem, ez pont az értelmetlen, és teljesen jellegtelen kategória. A Hajnalhasadás első része pedig felteszi erre a katyvaszra a pontot. Vontatott, "ocsmány" - a maga nemében, a terhes Bella kinézete és a viselkedése miatt.
Nekem most hat hónapos a kislányom, és koránt sem volt egy egyszerű terhesség, de azért mégsem volt még közel sem - és sajnálom, hogy csak ezt a szót használom, de ennél jobb nem jut az eszembe, - ocsmány. Mégis mit gondolt a rendező? Kinek készíti ezt a filmet? Kivénhedt öregeknek, akik már mindenen túl vannak, és csöppet sem befolyásolhatók? Most komolyan, ha nem tévedek, akkor ezt a nyamvadt filmet több tízezer - ha nem többen, - tinédzser korú fiatal lány nézte és nézi majd végig, romantikára kiéhezve. Erre mit kapnak, egy családjáról minden körülmények között lemondó lányt - ami még nem is lenne annyira nagy gond, mert ez a probléma egyéni. Ezen felül ott van a több szerelem konfliktus... Egy normális kapcsolatban már rég lefejezéssel "vagdalkoznék". Mégis csak két pasit tart... Csak annyi a szerencséje az írónőnek, hogy a végén könnyen kimentette magát a szorult helyzetből és a könyvben nem is volt rá utalás, hogy Bella Jacobtól is akarna valamit, de ezt nem mondhatta el magáról a rendező, aki addig a pillanatig, amíg kézhez nem kapta a forgatókönyvet, mit sem sejtett az egész végkifejletből.
És ott van a második könyv, amiben teljes biztonsággal kijelenthetem, hogy Edward elment, és nem látta Bella, még az elméjében sem. És ez már tényleg a rendező és a forgatókönyv író sara, hogy "odavarázsolták" a "szépfiút" a vászonra. A magyarázat pedig:
- Mi csak a tini lányok ezreinek akartunk kedvezni, hiszen mindenki csak Rob miatt nézi a filmet.
 Basszus, ha tényleg, csak miatta van értelme nézni azt a rohadt filmet, akkor miért rendezték meg egy kész vagyonból. Egyszerűen és célravezetően, csak oda kellett volna rakni Robot félmeztelen (vagy meztelen :D)  egy mezőre és ötször három órát venni, ahogy az izmait mutogatja, és akkor legalább nem kellene ezzel most ennyi embernek foglalkoznia. Hiszen a mai napig azt hallom, hogy az évtized legjobb vámpírfilmje ez a rakás ka-ki, és ez mellett nem mehetek el szó nélkül.
 De még ez sem vitte fel bennem a pumpát annyira, mint az utolsó film. Még hogy a fejlődésben lévő, és rendkívül fogékony tini lányok fejét azzal tömjék, hogy mennyire csak a fék nélküli szex a fontos, és hogy a család nem érdemel egy kib...szott, jó szót sem, csak úgy: Bocsi meghaltam, de ne is foglalkozzatok vele...
Mert igenis a film ezt közvetíti. És ezen felül... Abortusz... Ennél több szót nem is akarok erre fecsérelni. Én személy szerint nem szeretnék ebbe belefolyni, de egyet megmondhatok. Az egyik barátnőm aki szintén nagy Alkonyat fan, és ő személy szerint csak a filmeket látta, és imádja, úgy jött ki a moziból, hogy soha nem akar terhes lenni, és ha rajta múlik szerelmes sem lesz. Akkor még csak jót kuncogtam ezen a reakción, de amikor már a harmadik barátnőm adta a tudtomra a hasonló nézeteit enyhén fel fórt bennem a düh.
Akkor voltam én három hónapos terhes, és világgá kiáltottam volna, hogy kisbabám lesz, és hogy mennyire csodálatos, és mindenkinek csak ajánlani tudom, mert ennél felemelőbb érzés nincs is a világon, ha a szíved alatt egy új élet növekszik. De akkor nem tettem, mert nem akartam korán világgá kürtölni, mert elég nehéz terhesség volt, de nekem megérte, mindennél jobban. Erre meg jönnek a lányok és itt panaszkodnak, hogy mennyire egy kín terhesnek lenni.
Meg kell mondanom, hogy én az értelmetlen abortusz ellen vagyok, de ha szükséges... de csak akkor. Mégis csak fontos az anyuka élete. És tapasztalatból tudom, hogy soha nem az szenved jobban akivel megtörténik a baj, vagy a rossz, hanem azok akik körülöttük vannak. A film pedig egy két lábon járó borzalmat tár a szemünk elé, és nem egy csodás terhességet. Ezzel ellentétben, és bár abba is beleköthetnék, de a könyv legalább az elviselhető határán táncolt, és az még nagyon is belefért a normákba, nem úgy mint ez a ... film.
De erre már nem szeretnék több sort pazarolni, csak ki kellett adnom magamból ezt a sok... nem is tudom... feszültséget, - és még szépen fogalmaztam, - ami a film után bennem maradt.
DE FÉLRE NE ÉRTSETEK, mindenkinek csak ajánlani tudom a filmet(ket), mert egy élmény, és azt ajánlom, hogy mindenki alkosson maga véleményt, mert ez csak az enyém, és senki másé. Ezért is kérlek titeket, ha nem értetek egyet, akkor nyugodtan írjátok meg. És még egyszer elmondom, ne vegye senki sértésnek, én nagyon is IMÁDOM az Alkonyat sorozatot, csak éppen a filmek az én ÍZLESEMnek még egy kicsit sem feleltek meg.

Ezzel egyidejűleg pedig, és szerintem már észrevettétek, hogy én még egy kicsitsem a film szerint, hanem teljes mértékben a könyvnek hódolva írom a sztorimat.

És most következzenek a képek, egy kis kommenttel.


Az egyik kedvenc plakátom :)





Az esküvő!!!








 A nászút!!!



 Egy ágyjelenet a RENDEZŐVEL :D XD XD XD
(tudom, tudom, hülye poén, de nagyon nem csíptem ezt a rendezését, - még jó, hogy nem ismerem más filmjét - gonosz kacaj)


Azok a bizonyos kék foltok miatt kialakult konfliktus :/



Figyelemelterelések :O :O :O



 A terhesség felfedezése =/ =/ =/



 A terhes Bella! És igen, nem fogok több képet feltenni rólla, mert iszonyú brutál... Pedig én azért oda meg vissza vagyok a horrorokért, de ez már tulzás...



 Jacob és a falka. Az új falak :D :D



És végül, de nem is annyira a történet végén... Mert elötte még ott van Bella átváltozása, és a szülés, csak abból szintén nem akartam képeket feltenni, nézze csak meg mindenki, azokat a képeket magának (ördögien vigyorog) 
Szóval Aro és kis "családja" a Volturi klán, de ezt megnézhetitek, majd az előzetesben, mert nem mondok rólla többet.
De árjunk csak... most egy kicsit összekavarodtam, ez most az eleén van, vagy a végén? 
Á mindegy, nem fogom mégegyszer végignézni, csak azért, hogy megtuggyam :D XD 

És itt egy kis vissza-előre tekintés Alice szemével :D
Mivel a második részből, úgy érdemleges képet nem találtam, ezért gondoltam elhozom a kis pörgős, duracel nyuszi látomását... Lássuk, mennyi válik belőle igazzá (ördögi vigyor) - filmes fekete lyuk -


 És egy promó kép a vámpír Belláal :D



Végül egy kis áttekintés a "négy" rész változásairól :D




Amint azt elötte is írtam, írjatok komikat, és mondjátok el a véleményeteket!!!


 Üdv: Kemra

2 megjegyzés:

  1. En is a konyvek hive vagyok mondjuk az Alkonyat film annyira nem volt rossz,nekem ami total brutal film volt az a true Blood ,a konyv elolvasasa utan egy akkora pofara eses volt ,hogy azon gondolkodtam hogyan engedhette meg az irono hogy ilyet tegyenek a muveivel. Azt olvastam valahol hogy megakarjak filmesiteni a fekete tor testveriseget is! hat en a filmtol nagyon felek,nem a szineszektol hanem a producertol.pusz Maja

    VálaszTörlés
  2. Szia Maja!

    A True Blood könyvet (az elsőt) én is olvastam. Nekem is a könyv tetszett jobban, de nem azért mert megfilmesített, hanem mert az sem állta meg a helyét egyéni filmként, csak a könyv egy nagyon "furcsa" átirata volt. Személy szerint egyáltalán nem így képzeltem el a történetet, de az nem volt akkora csalódás, mint például gyermekkorom egyik kedvenc könyve a Narnia krónikái. Az első öt kötetet olvastam és csak utána nézhettem meg a filmeket, ami annyira nem tetszett. Nagyon személytelen az egész, és mindenki folyton csak magával foglalkozik. Narnia történelméről meg nem is esik szó, pedig szerintem az alap, hogy tudjuk hol is járunk. És személy szerint vérig vagyok sértve, hogy a Ló és kis gazdáját kihagyták, hiszen az volt a legszebb az összes kötet közül, és abból lehetett volna a legtöbbet tanulni...
    De a többi megfilmesített könyvvel is hasonlóan vagyok, ezért sem húzom fel magam annyira, de ez a Hajnalhasadásos terhesség... kicsit felvitte bennem a pumpát :/
    Na mindegy, már megint jár a szám... :)
    Megyek, írni :D

    Üdv: Kemra

    VálaszTörlés

Íratkozz fel hírlevelünkre:

Iratkozz fel hírlevelünkre, és minden héten értesítünk a frissekkel kapcsolatban. Előzetes és újdonságok, minden héten közvetlenül az e-mail címedre, felesleges kattintgatások nélkül.
Katt: IDE