Fontos!

A blog tartalmát csak 18 éven felüliek olvashatják. A blogban írt történet az Alkonyat fantasy sorozat egyik tovább folytatott formája. Az itt olvasott történet a képzeletem szüleménye de a Stephenie Meyer által írt Alkonyat történeten alapszik. A legelső fejezet a negyedik (Hajnalhasadás) után kezdődik...
Jó olvasást az újonnan érkezőknek!
Üdv: Kemra

2012. május 27., vasárnap

Újra ítt!

Sziasztok emberek, vámpírok és alakváltók!

Most csak beugrottam fürdetés és altatás között, ezért rövid leszek.
Holnap hozok nektek friss fejezetet, és egy kis extrát is. Ugyanis a két hétig míg beteg voltam elég sok mindenen tudtam gondolkodni, így sok új terveim vannak a jövőre.
Többek között, hogy írok egy fejezet listát és még ma éjjel megírom előre mind a két könyvet, amit a jövőre terveztem. Persze, nem szó szerint, mert egyértelmü, hogy nem tudok ennyit írni egy éjszaka alatt, ráadásul az ihlet is kifogyna a harmadik fejezet után, ezért, egy listást írok, hogy mennyi fejezetet tervezek, és azokba mit szeretnék írni.
Remélem, hogy tetszik az ötlet, mert ez - hát végülis - azt jelenti, hogy szándékozom végigírni, és nem akarok a tizedik fejezet után becsődölni, hogy nincs mit írnom.
Ezért csak azt tudom írni, hogy nézz be újra holnap este nyolcig, mert addig mindenféle képen felteszem a tervezett dolgokat.

Üdv: Kemra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Íratkozz fel hírlevelünkre:

Iratkozz fel hírlevelünkre, és minden héten értesítünk a frissekkel kapcsolatban. Előzetes és újdonságok, minden héten közvetlenül az e-mail címedre, felesleges kattintgatások nélkül.
Katt: IDE