Fontos!

A blog tartalmát csak 18 éven felüliek olvashatják. A blogban írt történet az Alkonyat fantasy sorozat egyik tovább folytatott formája. Az itt olvasott történet a képzeletem szüleménye de a Stephenie Meyer által írt Alkonyat történeten alapszik. A legelső fejezet a negyedik (Hajnalhasadás) után kezdődik...
Jó olvasást az újonnan érkezőknek!
Üdv: Kemra

2012. május 28., hétfő

Sziasztok emberek, vámpírok és alakváltók!

Szóval, nagy elhatározásra jutottam, mégpedig, hogy egy igen egyszerű és primitív, de mégis lényegretörő videó blogot hozok létre, itt és most.
Az első részt a mai napon készítem el.
Továbbá. Készítettem egy listát a heti beosztásnak:

Hétfő: Midnight sun
Kedd: Hajnalhasadás
Szerda: Hirdetések
Csütörtök: Cikkek
Péntek: Videó
Szombat: Surrexit gemini
Vasárnap: Körlevél szétküldése

Két hétig kipróbáljuk ezt a rendszert, aztán meglátjuk, hogy beválik e.
A Hirdetős napra lehet jelentkezni az e-mail címemen.
Most pedig, ha még maradtok, akkor kaptok egy jó kis fejezetet :)
Remélem, hogy tetszeni fog.

Ja és igen... Megírtam a tervet a fejezetekkel kapcsolatban. Két könyv terveit készítettem el előre :)

Üdv: Kemra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Íratkozz fel hírlevelünkre:

Iratkozz fel hírlevelünkre, és minden héten értesítünk a frissekkel kapcsolatban. Előzetes és újdonságok, minden héten közvetlenül az e-mail címedre, felesleges kattintgatások nélkül.
Katt: IDE